عشق و نفس مامانعشق و نفس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

عشق و نفس مامان

دوباره من دوباره تو دوباره ما

1390/10/15 10:23
نویسنده : مامی نینی
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

نینی گلم ، قندعسلم ، گل خوشگلم مامان دوباره اومده واست از قصه بودنت بگه . خیلی وقته حال و حوصله نوشتن نداشتم ولی امروز دیگه تنبلی رو گذاشتم کنار اومدم واستون از قصه این روزای من و دخملی بگم . شما امروز 23 هفته و 4 روزته و داریم به روز تولدت نزدیک میشیم خدایا شکرتتتتتتتتتتت . مامانی چند روزه میاد سرکار آخه از بس تو خونه نشسته بود بیحوصله شده بود بابایی هم مجبورش کرد بره سرکار تا روحیه ش بهتر بشه . حالا دیگه من و نینی باید صبحای زود از خواب بیدار شیم خمیازه کشون آماده شیم بریم سرکار . وقتی مامانی داره کاراشو میکنه یهو یه لگدی نثارش میکنی و یه حس قشنگ میندازی تو دل مامانی . امان از وقتی که مامانی یه چیز شیرین بخوره دیگه اونقدر وول میخوری که مامانی دلش غش میره . خاله های اداره هم مرتب میان حالتو میپرسن خیلی دوستت دارن . ظهرا هم میریم خونه و لالا تا عصر . یه ژاکت دارم واست میبافم که نیمه کاره مونده نمیرسم تمومش کنم . مامانی قول میده زود زود تمومش کنه و عکسشو اینجا بذاره تا بقیه خاله ها ببینن . نفسم هوار تا دوست دارممممممممممممم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمان جون
22 دی 90 14:25
سلام به مامان گل دخملمون.
خوبی عزیزم؟
دلم واست خیلی تنگ شده بود.
همیشه به وبلاگت سرمیزنم. اومدم یه پست جدید دیدم شوکه شدم.
ایشاللا تو دخمل طلات همیشه شاد و سالم باشید.
نینی سایت همه به یادتن.
مواظب خودتون باشید.


سمان جون منم دلم واسه شما و همه نینی سایتیا تنگ شده یه خورده سرم خلوت بشه حتما میام دوباره پیشتون خیلی دوستتون دارم بوسسسسسسسسسس
اوا
22 دی 90 21:06
پرارین جون بیا یه سری به دوستات بزن دلمون برات تنگ شده
زیبا
22 دی 90 21:12
سلام پرارین جون...خوبی عزیزم؟؟؟دخملت چطوره؟؟؟ چرا دیگه کلوپ نمیای؟؟؟!!!!!!!!! همگی نگرانتیم...الان که دیدم تو وبلاگت پست گذاشتی خوشحال شدم... بیا و از خودت بهمون خبر بده...
مهتاب مامان بردیا
6 بهمن 90 18:23
پرارین ؟؟؟؟؟؟؟

کجایی ؟؟؟؟؟؟؟
معلومه چرا سر نمیزنی ؟

اونموقع که کسی تو کار سیسمونی نبود شما برای دخملت همه چی میدوختی حالا که ما هم هنرمند شدیم نمیایی؟؟؟

زودی بیا

مهتاب جون مرسی که بهمون سر زدی . راستش یکی دوبار اومدم کلوپ ولی سعادت نداشتم باهات صحبت کنم مواظب پسمل گلت باش